Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със скоростите..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем със скоростите..?

    След като настъпя на 1ва , 2рата влиза много трудно и много лошо кърка както като вкараш задната докато се движи напред колата.Иначе като си карам нормално без да настъпвам няма проблеми.На какво може да се дължи ,някой ако има същия проблем да сподели
    Alfa romeo 156 1.6 ts 16v 99г

  • #2
    Нямаш проблем със скоростите,проблема е на предна лява седалка. Ти ся сериозно ли? На мен много ми прехърква задната като я вкарам със 180 на 5-та...ама се свиква...
    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

    Comment


    • #3
      е просто питам , не съм голям разбирач :-]
      Alfa romeo 156 1.6 ts 16v 99г

      Comment


      • #4
        Ако съединителят ти отделя добре и маслото е таферно и колкото трябва,най-вероятно е синхронизатор.Виж как ще превключи с междинна газ(двойно амбриране).
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Колега карай си колицата нищо и няма, ако ръчкаш 1-ва до към 6-7 хил. оборота е почти нормално да ти влиза малко по трудно втора,тоест ако смениш синхронизатор на 2-рата, сигурно ще почне да влиза по лесно на 6-7к. оборота,но ако си караш 1-ва до към 4-5к. оборота ще си караш още дълго...
          Иначе тва за задната докато се движиш напред...гледай да си поспрял, докато включваш задна, не е полезно тва упражнение.

          П.П Пиша предполагайки, че става въпрос за бензинова кола.
          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

          Comment


          • #6
            За задната е нормално, за втора скорост - най-вероятно синхронизатор за смяна
            Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
            Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
            BMW 328i

            Comment


            • #7
              При мен хърка на по малко обороти(около 3000-4000) от 1-ва на 2-ра, но само ако я вкарам доста рязко. Ако натисна съединителя и изчакам около секунда, колата е още в обороти, а влиза леко. Възможно ли е съединителя да не отлепя на момента или си е 100% синхронизатор. Маслото на ск. кутия е сменено.
              И колко струва манипулацията ориентировъчно. Знам че хамалогията предимно е разглобяване-сглобяване на кутията и това оскъпява много.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
              Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
              Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от simo-_- Покажи съобщение
                След като настъпя на 1ва , 2рата влиза много трудно и много лошо кърка както като вкараш задната докато се движи напред колата.Иначе като си карам нормално без да настъпвам няма проблеми.На какво може да се дължи ,някой ако има същия проблем да сподели
                Единия вариант е износен синхронизатора друг вариант е мустраци по муфата която зацепва 2-рата и другото е износена вилка. Преди нова година правих кутия имах нещо подобно но само ако се вкарва над 6000-7000 и то ако се бърза ако е по бавно нямаше проблем.е самия синхронизатор не беше износон толкова че проблема да е от него при мен беше по скоро от вилката и муфата
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Е ти скоро си я правил. Колко излезе.
                  В сервиза го диагностицират след разглобяване на кутията, нали. А то това било трудоемкостта. Въпроса е че отворят ли, правиш го каквото и да е.
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                  Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                  Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                  Comment


                  • #10
                    Ами относително е аз смених всичкин лагери излязаха към 160-180лв не помня точно. Сваляне и качване е около 150 а труд за разглобяване и сглобяване както се уговориш между 60-150лв. Аз пробвах преди това с втора употреба е та на нея после и смених лагерите че не бяха наред. Сам си прецени.
                    А като свалиш кутията е добре да се смени и съединителя ако не си го сменял и колата ти е над 160к вече ще е почнал да свършва а там цената е малко повече от труда и частите на скоростната кутия.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment

                    Working...
                    X